BELKYRA

Injektionsbehandling mot oönskada fettceller

Vad är Belkyra?
Belkyra är en injektionsbehandling som bryter ner oönskade fettceller under hakan - den så kallade dubbelhakan. För många kan dubbelhakan vara svår att bli av med trots viktnedgång. Belkyra injeras oftast vid 2-4 tillfällen men till skillnad från andra injektionsbehandlingar är effekten permanent.

Efter behandlingen kan du uppleva lite smärta, svullnad, knölighet, blåmärken och minskad känsel under hakan. Dessa effekter är tillfälliga och försvinner av sig själv successivt.

Vi rekommenderar 1-4 behandlingar för bästa möjliga effekt och du får 3000 kr rabatt vid tredje och fjärde besöket.
Varmt välkommen på kostnadsfri konsultation till en av våra legitimerade sjuksköterskor.

Se priser på Belkyra behandlingar här

Undvik Omega 3, antiinflammatoriska läkemedel (ipren, voltaren, naproxen) Acetylsalicyra (treo, magnecyl) trombyl eller andra blodförtunnande läkemedel nära dagar innan behandling för att minska risken för blåmärken.

Inte träna på ca 3 dagar

Inget smink, hudvårdsprodukter, kela med djur eller dylikt 3 timmar efter behandlingen

• De allra flesta som har fått en behandling med Belkyra får inga biverkningar.

Man skall inte göra en behandling med Belkyra om du är gravid, ammar.